Известие

Collapse
No announcement yet.

В рейката ли е проблема?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
    Мале колега, ако те видят "колегите" със 145/6 к'во си написал -ще те изядат с парцалите, и ще те нарочат за сектант и отцепник като нас !
    Евала за арната приказка обаче !!!
    Видяхме го!
    Само за едно не съм съгласен, 155 не е просто последната истинска Алфа, тя е уникална!
    Нека сега ме нарочат и мен за сектант, нищо че не карам 155!
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
      Мале колега, ако те видят "колегите" със 145/6 к'во си написал -ще те изядат с парцалите, и ще те нарочат за сектант и отцепник като нас !
      Евала за арната приказка обаче !!!
      To, че съм сектант е ясно
      Няма да ме ядат, защото има доста от секцията им, които съжаляват за 33-ките си.
      Какво да им харесаш.
      Тъп Фиат.
      На пътя седи като превтасал козунак и се клатушкат като такива.
      Ако не са с голям мотор, не могат да помръднат.
      Дори и това, което са наследили от 33 1.7 16 В боксера и в него са се
      Ама оставете това!
      Рейката не може да завива в едната страна повече от другата, Това говори за неправилно регулиране на щангите.
      Болта на буталото се вижда, като се свали капачката на цилиндъра. Там има загерка и три части полупръстени в канала на цилиндъра. Махат се и капачката излиза. С дълго рамо се бърка вътре и се затяга, ако се е охлабил болта. На моята има отвор в коша, зад дясното колело и става лесно. При вас си говоря наизуст, което значи, че може да дрънкам чисти простотии!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #18
        Да ти кажа честно, и аз съжалявам за моята 33 1.7 ... вместо да я продавам на малоумник, трябваше да си я запазя...
        Иначе за рейката - и аз мисля на 100%, че не може и не трябва да има разлика в завиването. Единствената машина, за която знам, че не завива на дясно както завива на ляво, е японския изтребител "Zero" от Втората световна ... ама 155 е малко по-друг тип изтребител
        155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
        Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

        Comment


        • #19
          Моля разяснете малко, че не разбрах... 145 или 155 не завива наляво както надясно.
          Alfa Romeo 145 1.9 JTD

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Max Покажи съобщение
            Моля разяснете малко, че не разбрах... 145 или 155 не завива наляво както надясно.
            Не четеш внимателно, колега ... Отсей майтапите от същността на темата, и ще ти се изясни, че инак става много спама
            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
              Не четеш внимателно, колега ... Отсей майтапите от същността на темата, и ще ти се изясни, че инак става много спама
              Майтап, майтап, но има автомобили, при които има, макар и малка разлика в радиуса на ляв и десен завой.
              Alfa Romeo 145 1.9 JTD

              Comment


              • #22
                Разликата идва от кадърни майстори.
                Рейката има Н на брой зъби и точно в 1/2Не средното положение. Там и волана стои в нормално положение.
                В това положение трябва да става и реглажа на предницата след ремонта и.
                Представи си, че единия накрайник е навит повече, а другия по-малко , отколкото трябва.
                В средно положение на волана и двете колела ще сочат или на ляво или на дясно.
                Мързеливеца изправя с волана едното колело и оправя само единия шарнир.
                При това положение, колата ще върви направо, но с изкривен волан и явно не в центъра на рейката.
                Теглиме една майна и отиваме при следващия майстор, който вместо да оправи накрайниците, вади волана и го зацепва така, че вече да не ни дразни, ама рейката пак не е в средно положени, а някъде наляво или дясно.
                Ето за това е нужно да видиме, къде точно е средното положение на рейката и ако има разлика да си презацепиме волана правилно, а след това да я караме на реглаж на предница и там да държиме волана да ни е прав!
                Тогава няма да имаме разлика в завиването наляво-дясно!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #23
                  Ами ко да кажа .. Такива "майстори" да ги е..м и бием трябва и пак им е малко.
                  А иначе някой има ли идея за моят проблем по-горе

                  ---------- Post added at 16:00 ---------- Previous post was at 15:58 ----------

                  .....
                  Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                  странно, при моята пък запъва волана когато е в изправено положение и искам да завъртя на дясно. Понякога запъва много леко ( като че прескача нещо), а понякога трябва да напъна повечко. Предницата е прегледана и регулирана преди седмица и сега и ОК, а проблема си го имам от преди. П.С. колата губи по малко хидравлична течност.
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #24
                    От описаното от колегата си ми мирише определено на накрайници...тропане от рейката се разсейва,а тропането на накрайник се чува ясно от ляво(дясно) или и от двете страни(зависи коя гума влиза в дупка)...
                    И залагам 50 стинки,че "странните" шумове от хидравликата изчезват като загрее колата...
                    Всеки нормален майстор(без жълта книжка) би трябвало да види разбити накрайници...
                    sigpic155 1.9 TD,Lancia Lybra 1.9 jtd
                    Ex...
                    Alfa Romeo 155 2.0 8V TS,Alfa Romeo 1.8 8V TS,Fiat tempra

                    Comment


                    • #25
                      Не, точно като загрее почват шумовете. Иначе туко що запалена всичко е тихичко. Колеги прецака се работата, нещо друго се разтропа идиотски и сега колата е в сервиз но още не знам какво е. Като давам газ равномерно чукане чук-чук-чук-чук и се усилва с оборотите. Примерно като карам на втора бавно и рязко дам газ направо се блъска нещо отпред Да видим от какво е, и дали като го оправя ще изчезне и другото тропане. Ще ви дръжа в течение, днес предполагам ще знам което тропка. Тъпото е че не го прави винаги. В някакъв момент решава и почва чукането.
                      Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

                      Comment


                      • #26
                        Такааааа.
                        Полуоска, лагер и вътрешно каре на крем карамел. Утре монтираме новите-стари и ще докладвам дали изчезва цялото тропане или изчезва само новото тропане
                        Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

                        Comment


                        • #27
                          Не ща много да се изказвам тука, че 155 само един път съм карал, ама като гледам сте същите откачалки!
                          С това тропане съм се сблъсквал и то точно от вътрешно каре. Беше се оакала зегерката, по-точно канала, ама преди да предприема радикални мерки, едно помаче от Аламовци взе, че ми излезе на пътя внезапно и го заковах.
                          Алфи умра, да живее Алфи!
                          Тоест, Катъра!
                          Това, обаче прещракване при завиване съм го получавал от шарнир.
                          Мръсника не играеше нагоре-надолу. За това и късно го хванах. Имаше странен луфт не по оста, а по плоскостта.
                          Съвсем сериознои те съветвам да си провериш обстойно шарнирите. За накрайниците е ясно и лесно си признават!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #28
                            Колеги дне си взех колата. Никакво тропане до този момент, нямах много време да я тествам, обрах всички неравности по пътя, влезнах нарочно в една две дупки, тропането го няма - всичкото тропане. Сменени са "двата пръта" (съжалявам но не разбирам грам от тия работи) на полуоската и вътршното каре. Дано съм ви бил полезен.
                            Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

                            Comment


                            • #29
                              Браво! Да дадеш едно кръгче
                              Alfa Romeo 145 1.9 JTD

                              Comment


                              • #30
                                А дали полуоските и каретата са еднакви на 155-ците,че ако ми се налоожи да сменям - втора ръка няма за 2.5 в6
                                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                                Comment

                                Working...
                                X